2012. február 25., szombat

Gyönyörű, olasz velúr magassarkú papucs. - Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Olasz velúr papucs. Még egyáltalán nem volt használva, ez a talpán jól látható. Kaptam, de nekem túl magas a sarka (10cm), így nem tudok benne járni. Színe sárgásbarna, a kép is valósághűen tükrözi ezt.
Méret: 40-es.
Egy nagyon pici szépséghibája van csupán, ami a jobb papucs orránál látható, ez egy pici fekete pötty, mely valószínűleg a megfelelő velúrtisztítóval eltávolítható róla, de őszintén szólva én még nem próbáltam megtisztítani, így nem mondhatom biztosra.
Az ár már az ajánlott postaköltséget is tartalmazza!!!
Eladói felelősségem tudatában nyilatkozom, hogy minden ruházati termékem (beleértve a cipőket is) teljesen új, vagy egyszeri, kétszeri alkalommal volt csak hordva, ezért kifogástalan, újszerű állapotú. Vállalom a felelősséget az összes eladásra kínált termékem azon állapotáért, melyeket a termékleírásban feltüntettem.


Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Az aukció vége: 2012-03-14 01:18
. Gyönyörű, olasz velúr magassarkú papucs. - Jelenlegi ára: 3 500 Ft