2011. augusztus 21., vasárnap

Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0, USB és PS / 2 kompatibilis, opt

Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0, USB és PS / 2 kompatibilis, opt:
Vezetékes Microsoft Intellimouse Explorer 3.0, USB és PS / 2 kompatibilis, optikai egér, nagyon jó állapotban! NP € 29,

Én vagyok eladási itt az én 1 éves ezüst színű optikai egér Microsoft Wheel PC vagy laptop, mert váltottam egy rádiós vezérlésű egérrel. Tartalmazza a Microsoft termék kézikönyvében. A vezető, mint rendesen, könnyen letölthető a Microsoft webhely - egy kattintással.

Az IntelliMouse nagyon jó állapotban, és csak a bal és jobb gombok oldalán a jellegzetes színű koptató pontokat használja. Ez rontja a funkció, de nem!

Új IntelliMouse Explorer 3.0 hajók még mindig költségek 29,04 €!
Én eladni őket kedvező áron a 10,00 €!

Szállítás csak az Egyesült Királyságban, a szállítási díj: € 2.50, biztosítással nem hajózás. Szállítás kézhezvétele után fizetés bankszámlára, különleges követelmények, vevő vállal minden további szállítási költségeket, Nem elfogadását felelősséget a kárért, a post.
Mivel a hatályos törvény a termékfelelősségi és felülvizsgálatát a kötelmi jog a Polgári Törvénykönyv, kénytelen vagyok rámutatni arra, hogy a cikk használják a terméket a kirekesztés minden felelősséget az én eladott magántulajdonban, bár a fent leírt állapot. Kérjük, értse meg ezt. A cikk leírja, hogyan értékesítése magán, ami azt jelenti: Azzal az ajánlat, Ön kifejezetten elfogadja, hogy ha (más néven garancia és biztosíték) jogosult a törvény hibája miatti felelősséget illetően viszont lemondani teljesen.
Ne ajánlatot, ha nem ért egyet ezekkel a szabályokkal.
Ár: 12 EUR